Pikniki

Propozycje menu

Dla młodzieży i dorosłych:

I Zestaw:
Kiełbasa z dodatkami (ketchup, musztarda, pieczywo) Bukiet warzyw grillowanych
Napój 0,5l
Woda mineralna 0,5l
Kawa i herbata z dodatkami
Sałatka wiosenna
Ziemniaczki zapiekane w masełku ziołowym
Ciasto drożdżowe z owocami / lód

Koszt powyższej propozycji menu wynosi 15,90-23,90zł na osobę.  

II Zestaw:
Karczek peklowany czosnkiem z sosami i pieczywem
Pieczony ser camembert serwowany
Ziemniaczki zapiekane w ziołach z masełkiem
Kiełbasa z dodatkami
Sałatka wiosenna
Bukiet warzyw grillowanych
Napój 0,5l
Woda mineralna 0,5l
Kawa i herbata z dodatkami
Ciasto drożdżowe z owocami / lód

Koszt powyższej propozycji menu wynosi 19,90-27,90zł na osobę.  

III Zestaw:
Karczek peklowany czosnkiem z sosami i pieczywem
Pieczony ser camembert serwowany z żurawiną
Smalec z cebulką i skwarkami  z pieczywem i ogórkiem
Kiełbasa z dodatkami 
Ziemniaczki zapiekane w ziołach
Bukiet warzyw grillowanych
Sałatka wiosenna
Ciasto drożdżowe z owocami / lód
Kawa i herbata z dodatkami
Woda mineralna 0,5l
Napój 1l

Koszt powyższej propozycji menu wynosi 22,50-30,00zł na osobę.  

IV Zestaw:
Bigos staropolski na winie z pieczywem
Grochówka wojskowa serwowana z kuchni polowej
Karczek peklowany czosnkiem z pieczywem i sosami
Pieczony ser camembert serwowany z żurawiną
Kiełbasa z dodatkami
Smalec z cebulką i skwarkami z pieczywem i ogórkiem
Ziemniaczki zapiekane w ziołach
Bukiet warzyw grillowanych
Sałatka wiosenna
Ciasto drożdżowe z owocami / lód
Kawa i herbata z dodatkami
Woda mineralna 1l
Napój 1l

Koszt powyższej propozycji menu wynosi 28,90-36,90zł na osobę. 

Piwo Piast, serwowane z kranika, koszt 1,95zł/0,4l, rozliczenie następuje na podstawie otwartych kegów.
Piwo Żywiec, serwowane z kranika, koszt 2,45zł/0,4l, rozliczenie następuje na podstawie otwartych kegów.

Propozycje menu piknikowe dla dzieci:

I Zestaw:
Piersi z kurczaka w miodzie z grilla
Mini naleśniczki z słodkimi nadzieniami i syropami
Ciasta domowego wypieku/lód
Gorąca czekolada
Napój 0,2l.

Koszt powyższej propozycji menu wynosi 16,90-24,00zł na osobę.

II Zestaw:
Piersi z kurczaka w miodzie z grilla
Mini naleśniczki z słodkimi nadzieniami i syropami
Ciasta domowego wypieku/lód
Gorąca czekolada
Napój 0,5l.
Puchary z kolorową galaretką

Koszt powyższej propozycji menu wynosi 19,90-27,00zł na osobę.

III Zestaw:
Piersi z kurczaka w miodzie z grilla
Mini naleśniczki z słodkimi nadzieniami i syropami
Ciasta domowego wypieku/ lód
Puchary z kolorową galaretką podawaną z owocami
Gorąca czekolada
Napój 0,5l
Kubuś – mały sok

Koszt powyższej propozycji menu wynosi 21,90-30,00zł na osobę.

Koszt powyższej propozycji menu wynosi  69,00-189,00zł na osobę w zależności od ilości i wybranych potraw.

Koszt menu obejmuje pełną organizację uroczystości, to jest obsługę kelnerską i techniczną, niezbędny sprzęt gastronomiczny, zastawę porcelanową, a także dekorację stołów – kompozycje kwiatowe, serwetki.
Cena waha się w zależności od wybranego menu, ilości poszczególnych potraw i zakresu usługi.
Powyższa propozycja menu jest tylko naszą sugestią. Zawsze najważniejsze są dla nas oczekiwania Klientów.


Strona techniczna

• Zapewnienie terenu zielonego, koszt 1000-3500zł.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż hali namiotowej o powierzchni 100-200…800m2, koszt 22zł/m2.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż zadaszenia namiotowego o powierzchni 100-200…800m2, koszt 20zł/m2.
• Wypożyczenie namiotów VIP o powierzchni 5x5m, koszt 550zł netto/szt.
• Wypożyczenie namiotów o powierzchni 3x6m, koszt 480zł netto/szt.
• Wypożyczenie (ośmioosobowych) kompletów ław bawarskich, koszt 20zł/komplet.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż podłogi drewnianej (do tańczenia), koszt 15zł/m2.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż podłogi drewnianej pod namiot, koszt 15zł/m2.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż sceny o wymiarach 6x7m, koszt 1000zł.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż sceny o wymiarach 6x7m z zadaszeniem, koszt 1800zł.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż sceny o wymiarach 10x10m, koszt 1800zł.
• Wypożyczenie, montaż oraz demontaż sceny o wymiarach 10x10m z zadaszeniem, koszt 2800zł.
• Wypożyczenie parasoli, koszt 100zł/szt.
• Zapewnienie profesjonalnego nagłośnienia, koszt 450-3000zł w zależności od nagłaśnianego zespołu i parametrów sprzętowych.
• Zapewnienie profesjonalnego oświetlenia, koszt 100-1000zł w zależności parametrów sprzętowych.

Oferujemy ponadto:

• Wypożyczenie stolików okrągłych (ośmio - dziesięcio osobowych), koszt 25zł/szt.
• Wypożyczenie stolików prostokątnych (ośmioosobowych), koszt 12zł/szt.
• Wypożyczenie krzeseł konferencyjnych, koszt 5zł/szt.
• Zapewnienie pokrowców na krzesła, koszt 5zł/szt.
• Stylizacja – wypożyczenie wozu drabiniastego, koszt 350zł.
• Stylizacja – wypożyczenie wiklinowego konia z bryczką (rzeczywistych rozmiarów), koszt 490zł.
• Stylizacja – wypożyczenie domków drewnianych krytych strzechą – na potrzeby punktów gastronomicznych, koszt 300zł/szt.
• Dokumentacja – kamera plus zdjęcia na CD, koszt 1900zł.
• Wydanie upominków i talonów – obsługa wraz z organizacją stoisk wydawczych – zapewniające sprawne wydanie prezentów, zorganizowanie punktów wydawczych w systemie alfabetycznym, koszt 500-2000zł.
• Przygotowanie i produkcja talonów – z oznaczeniem firmowym, koszt 200-2000zł.
• Osoby prowadzące piknik i organizujące konkursy – dziennikarze radiowi, konferansjerzy… – scenariusz w zakresie osób prowadzących i propozycja konkursów, koszt 2000-4000zł.
• Zapewnienie karetki z obsługą medyczną, koszt 1450-2000zł.
• Zapewnienie zabudowy targowej dla stoisk o głębokości 3/4m, szerokości 4/6m, z następującym wyposażeniem: ścianami, wykładziną, oświetleniem oraz ladą wystawienniczą, koszt 5000-15000zł.
• Zapewnienie ekranu 2-3m z rzutnikiem multimedialnym, koszt 600-1000zł.


Zobacz możliwości stylizacji »